Inlägg: 1298274
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Abron: Ja, nåt i den stilen? Bäst av allt är ju målskytten för SSK. Pierre Hedin - klassbacken.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Abron: Modo kastade in handuken o sa att:
"Nää nu vill vi inte vara med längre! Det är inget kul!"
Spud är iallafall jätteglad över att ha hamnat i rekordböckerna!
Lucky looser!
"Nää nu vill vi inte vara med längre! Det är inget kul!"
Spud är iallafall jätteglad över att ha hamnat i rekordböckerna!
Lucky looser!
Blev W.O ?