tik02: Spud är som den där lillebrodern polarn hade när man var 9-10 år, typ 3 år yngre och skitjobbig, vi fick aldrig vara ifred, överallt dök han upp och skulle retas, förstöra eller tjalla till deras morsa och skrek högt så fort man försökte "åtgärda" problemet ;-)
Inlägg: 1298498
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Greven: Men han insåg alltid för all evighet att han var lillebror ;-)
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
De här såg man på en gång att de blir absolut inga 3 poäng ikväll, dom tar ju inte i !!!