Oerhört viktigt.. härligt Lander, och så PP på det! Leverera nu :)
Inlägg: 1298536
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Fan vad upprörande att se. Vi spelar fullständigt idiotiskt i försvarszon. Hynning spelar alibihockey som vanligt. Jävla skit.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Värdelöst. Böter och fängelse på det där försvarsspelet. Tre snabba nu är ett tvång!