jämttik: Ja han måste vara inkvoterad
Inlägg: 1298556
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: jaa..hankänns som en jävla nödlösning..han blir aldrig bättre än en varanndags målis..bort med han
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Den här matchen kräver en djurgårdshjärnskakning känner jag.....