1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1298740

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Raggaren Putte: Man ser på Perras ansiktsuttryck i intervjun strax efter match att han är märkbart irriterad på vissa spelare i laget. Jag beundrar karln att han kan hålla en relativt ödmjuk ton trots att spelare med flera hundra tusen i lönekuvertet varje månad inte ens försöker. Och så har det varit flera matcher i vår hemmaarena.

Det är dags att börja leverera i hemmaarenan nu annars räcker nog inte pengarna till att fylla ut truppen med spelare då Lander drar.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
250kg kärlek: Ja, något bra pokerface har han inte vår Perra. Att det är något som inte står helt rätt till inom laget får man ju verkligen intrycket av. Att vissa inte lyssnar eller helt enkelt skiter i vad han säger.

Klart är i alla fall att det inte var hans ide att spela den här typen av skithockey, men vissa spelare tyckte tydligen att det var helt ok.

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
250kg kärlek: Är det någon som tror att en hemmauppryckning kommer på torsdag mot Modo. Jag är skeptisk, speciellt nu när Modo har lärt sig att göra mål igen.

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
250kg kärlek: Ja exakt. Och ser ni en enda en av dessa överbetalda sopor ute ikväll så SKICKA HEM DEM!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.