Timrå Icon: Det där med Abris bussrunda kanske inte vore så dumt som mentalt "bedrägeri". Alltså, att prova allt som kan ändra hemmabeteendet.
Inlägg: 1298756
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
John K: Jag har redan föreslagit att övernatta i Ånge inför hemmamatcherna. jämttik föreslog Hammarstrand. Nån med andra förslag för Camp TIK?
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
John K: Ja och träna i b-hallen. Har varit inne på det där tidigare