Inlägg: 1298790
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
bobrov: M0D0 stavas det ;-). Nä vi kommer att resa oss hemma. Det är jag säker på. Men vi behöver ledare. Både på och utanför isen
Redigerad kommentar
dåliga ingen nämd,alla H-matcher undantaget VF första M,den var kanon,sen vet jag ej vad som hänt????? Vi har en jävla tur att vi har de poäng vi har och ligger där vi ligger,blir det ej nån bättring är nog risken stor att vi spelar i kvalserien med MODO det skull smaka de!!!!