Mappe: Hahahaha!! Jooo tyvärr minns jag dem....
Inlägg: 1298796
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Tur att det snart är bortamatch igen, en svår sådan mot ett skickligt skaik. Ser ändå större segerchans i den än i en random hemmamatch. Spelar man på slush-puppy så går det så klart åt helvete. Synd att alla andra lag kan göra det bara...
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Bara vi går till slutspel under fjärdeplats så har vi fördel med bortamatcher. Då borde det ordna sig. =)
Det kommer inte att bli några 5 millar i överskott.
Det kommer inte att bli några 5 millar i överskott.