nectis: Dessutom tror jag många yngre ser upp till Patrik som är trummis, och det får nog honom att må ännu sämre. Nä, hade jag varit honom hade det dröjt innan jag gick på hockey igen.. tyvärr.
Inlägg: 1298828
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
nectis: Det känns inte som rätt forum att diskutera detta på. Ta det med Patrik direkt istället för att skriva massa skit här.