nectis: Det känns inte som rätt forum att diskutera detta på. Ta det med Patrik direkt istället för att skriva massa skit här.
Inlägg: 1298832
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Heleniz: Såg att någon försökte ta det med Patrik direkt men då kallade han bara på vakten. Det är inte Patrik i säg jag disskuterar, utan hur det är rätt att göra sådär eller inte mot en så pass ung pojk... aja