Ja det är riktigt jävla värdelöst av matchvärdarna att missa detta,men man kör bara visitation av alla när Stockholmslagen är på besök. Nu tömde man hela bortastå i pausen och visiterade alla i Luleklacken inför andra perioden,sen blev det lugnt
Nu kanske t o m ni blir visiterade när ni nästa gång ska in i våran borg;)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja det är riktigt jävla värdelöst av matchvärdarna att missa detta,men man kör bara visitation av alla när Stockholmslagen är på besök.
Nu tömde man hela bortastå i pausen och visiterade alla i Luleklacken inför andra perioden,sen blev det lugnt
Nu kanske t o m ni blir visiterade när ni nästa gång ska in i våran borg;)