Timrå Icon: med brendl skulle de i alla fall vara någon mening att spela powerplay . han har ju ett fruktansvärt skott . och till skillnad från en del andra som också ska ha ett bra skott så avlossar han dom även under match . och inte bara på träning
Inlägg: 1299141
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Men han kostar garanterat minst lika mycket som Sonnenberg. Av de två tar jag Sonnie alla dagar i veckan