1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1299149

Sv: Apropå nånting...
Berglund: Jo, visst ligger det nåt i ryktena om Brendl.
Ville bara säga att dom är enormt överdrivna.
T.o.m Boorken själv sa väl att han hade en attityd som ett ösregn....   :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Huge: Fanns ju även rörliga bilder på honom förut när ett lag gick till anfall då stod han kvar mot sergen i 1-2sec extra innan han började röra sig tillbaka till försvarszon.

Sedan kan man ju se en följande trend utav att han själv gör väldig succe i de lag han är i med sina poäng, men laget som har honom går ju ofta inte hela vägen fram till guld.........

Sv: Apropå nånting...
Huge:

Boorken kanske trodde det var Molin de frågade efter och inte Brendl;)
Han har ju visat i Canal + att han kan vara rätt virrig....

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer