1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1299186

Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Väntat! Om Mårts på allvar har spanat in Kolan och dessutom gillat vad han har sett, ja då har vi alarmerande problem på backsidan i det här landet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Det finns 2 landslagsmässiga av dom 4 som är aktuella.
Lander o Erixon.

Gabbe har inte hittat sig själv den här säsongen även om man ser tendenser på att han är på G.

Kolan.....är Kolan.
Fast blir han uttagen så kan man ju hoppas på en rejäl boost som han tar med sig tillbaka till Timrå o visar här i såna fall.
Att han ens nämns som en kandidat till 3 kr är en gåta för mig, men så var det väl med Robin Jonsson oxå.

Dom ser nåt som vi läktarproffs inte ser tydligen. :/

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Fast Mårts glasögon såg i och för sig ganska daterade ut på bilden i ST så det kan ju vara en av anledningarna....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.