1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1299231

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: fast är inte lidandet lite av grejen .. torsken mot modo i 7nde och hv torsken för 2 år sen är ju bland de jobbigaste ögonblicken i livet som jag minns . de har ju sin charm de med . att man kan bli så där av idrott . lika stor glädje var de då slutsignalen gick mot luleå i fjol .. tårarna kom . och de kändes som timrå tagit guld . himmel och helvete

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

...så skulle det inte förvåna mig ett dugg om Modo varit i kontakt med Sonnenberg. Det finns saker som tyder på det. Ännu mer övertygad om att så är fallet blir jag då jag läser om Modos intresse för Murley och Cooks situation i föreningen.

Mycket troligt att man byter bort Cook mot en annan transatlant, t.ex. Murley.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer