spud: Jag tycker att du ska kolla upp din dubbelvariant av stavning. Inom Akademien, korrekt stavning, framhålls det svenska ordet vakum som rätt. Vi lever ju i Sverige och bör alltid sträva mot förflackningen av vårt svenska språk. Se länk.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Inom Akademien, korrekt stavning, framhålls det svenska ordet vakum som rätt. Vi lever ju i Sverige och bör alltid sträva mot förflackningen av vårt svenska språk. Se länk.