John K: Mattias Karlsson var aktuell men har väl inte varit tillräckligt bra för att peta någon av de andra. Lander är inte aktuell pga. en överenskommelse Pelle har med J20-tränaren (Rönnberg heter han väl, ex-luleå snubben). Inga juniorer lirar i A-landslaget före JVM. Övriga har väl inte varit tillräckligt bra heller. Det är ju våra finnar som producerat poäng.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
John K: Mattias Karlsson var aktuell men har väl inte varit tillräckligt bra för att peta någon av de andra. Lander är inte aktuell pga. en överenskommelse Pelle har med J20-tränaren (Rönnberg heter han väl, ex-luleå snubben). Inga juniorer lirar i A-landslaget före JVM. Övriga har väl inte varit tillräckligt bra heller. Det är ju våra finnar som producerat poäng.
tik02:
Redigerad kommentar