Ambroo: Å alla här håller på nubbens gäng ikväll misstänker jag ;)
Inlägg: 1299366
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berka: absolut .. man avundas ju robin lindkvist och alla andra som får spela i ett sånt där superlag