" Skellefteå bryter sitt kontrakt med backen Pavel Skrbek. Ny klubb väntas bli Frölunda, men tjecken vill helst spela för Luleå.
Den 32-årige tjecken Skrbek har spelat tre år i Skellefteå och varit en av lagets bästa backar. Han ska vara missnöjd över att laget nyligen skickade iväg landsmannen Petr Tenkrat, erfar SVT Sport."
Helt rätt. Jag är missnöjd jag också, Tenkrat skickar man bara inte iväg.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
backen Pavel Skrbek. Ny klubb väntas
bli Frölunda, men tjecken vill helst
spela för Luleå.
Den 32-årige tjecken Skrbek har
spelat tre år i Skellefteå och varit
en av lagets bästa backar. Han ska
vara missnöjd över att laget nyligen
skickade iväg landsmannen Petr
Tenkrat, erfar SVT Sport."
Helt rätt. Jag är missnöjd jag också, Tenkrat skickar man bara inte iväg.