Abron: man kan ju inte säga att de är orättvist heller . frölunda är ju knappt ur egen zon
Inlägg: 1299404
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle:
Riktigt impad av Gnaget, eller så är VF totalt ur gängorna.....
Kanske blir tränar byte, eller?
Riktigt impad av Gnaget, eller så är VF totalt ur gängorna.....
Kanske blir tränar byte, eller?