KniveN: Det var så osannolikt att jag totalt missade det :-)
Inlägg: 1299999
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Känns ju tryggt att Timrå skapade mer i första matchen mot frölunda än alla övriga tillsammans.
Det blir kval i år mina vänner.
Tips till sopan till sportchef.
Bryt med: Hynning, Pikken "som jag dömde ut innan säsongstarten", Karlsson x 2 och ge Hirscho en rejäl lönesänkning.
4 får godkänt denna match, Corso ,Hallin "det lilla han spelade" ,Granath och pittkimäki.
Kolans interljuv borde bara det vara nog för kicken.
Det blir kval i år mina vänner.
Tips till sopan till sportchef.
Bryt med: Hynning, Pikken "som jag dömde ut innan säsongstarten", Karlsson x 2 och ge Hirscho en rejäl lönesänkning.
4 får godkänt denna match, Corso ,Hallin "det lilla han spelade" ,Granath och pittkimäki.
Kolans interljuv borde bara det vara nog för kicken.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Jag drömde att Sonnenberg var signad någon natt sedan. Att jag behövde vakna!