Inlägg: 1300009
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
killen är fan vuxen, palla spara pucken -.-
VI ÄR FAN SÄMST, HEJDÅ SLUTSPEL
VI ÄR FAN SÄMST, HEJDÅ SLUTSPEL
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Åkerblom i 6e: Ja när han tog ut Jokela för att han puttar omkul SAIK spelaren med pucken då höll ja po o garva ihjäl mig, gick dock fort över när dom på den utvisningen fick göra mål.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Åkerblom i 6e: Tydligen hoppade Styven in på isen och vevade också.
Få se ett nytt lag nu kom igen 3 kassar!