Åkerblom i 6e: Sonnie är avskriven. Det blev för mycket fokus kring honom vilket kunde få en negativ effekt på det sportsliga. Så glöm honom.
Inlägg: 1300047
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
När får vi se Kolans vrede omsatt i praktik? Borde bli när som helst nu va?
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Hehe, Karlsson keep going strong med lama dragare från blå.