Icing-Ove: Som regel har Timrå alltid vunnit för man varit ett betydligt spelskickligare och speedigare lag än modo.
Jag vidhåller forfarande att Modo är givet för KS, om man nu inte gör några förstärkningar, MoDo känns lika intressant som Gefle i fotboll. Men nu tror jag faktiskt att ni vinner på Torsdag, dels för att ni kommer få en boost av er vändning och dels på Timrå nuvarande form samt en hel del manbortfall i en redan riktigt spräcklig trupp.
Personligen så skiter jag vilket lag Timrå torskar emot, liga ledsamt varje gång, och det är ofta numera, men för eran del är väl detta säsongens viktigaste match. Må sämsta lag förlora.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag vidhåller forfarande att Modo är givet för KS, om man nu inte gör några förstärkningar, MoDo känns lika intressant som Gefle i fotboll.
Men nu tror jag faktiskt att ni vinner på Torsdag, dels för att ni kommer få en boost av er vändning och dels på Timrå nuvarande form samt en hel del manbortfall i en redan riktigt spräcklig trupp.
Personligen så skiter jag vilket lag Timrå torskar emot, liga ledsamt varje gång, och det är ofta numera, men för eran del är väl detta säsongens viktigaste match.
Må sämsta lag förlora.