Inlägg: 1300563
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
spud:
Jadu, den Jimmy Lindström eller vad han heter tycker att tacklingen på Granath var regelrätt också, det var väl ett enda stort kramkalas?
Jadu, den Jimmy Lindström eller vad han heter tycker att tacklingen på Granath var regelrätt också, det var väl ett enda stort kramkalas?
Tror inte SKAIK tyckte det gjorde så ont. Jimmie Ericssons kommentar efter matchen talar också i den riktningen. Fast det beror väl på vad man tycker är viktigt.
"”Det var en grinig match. Många efterslängar och sånt efter avblåsningarna. Men jag tycker vi höll oss kalla och lät Timrå åka hem med noll poäng och minus tre i målskillnad.”
Jimmie Ericsson."