Inlägg: 1300585
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
lincoln: Ja asso vafan var det?! driver dom med oss!? så himla klockrent han tog pucken av honom och kom 2 mot 1. ..........."Elbowing"
Sv: Apropå nånting...
Normalt är den en massa övertränade och förvuxna 17-åringar som överfaller äldre personer här nere i stockholmstrakten. Nu ville väl AB visa att någon äntligen fick nog och slog tillbaks. Därav rubriksättningen;)
...inte SAIK eller, där man ju tyckte att det var en korrekt tackling.
...Jokelas överkörning vid 1-1 däremot. Den borde porslinsnämnden granska. Det kan ju gjort on på SAIK-stackarna om han ramlat på den hårda isen eller nått...
Usch - Tungt att vara TIKare just nu