Inlägg: 1300914
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
diffe:
Visst, men låt förfan inte trumman överrösta hela klacken så man knappt hör vad vi sjunger.
Trumma lagomt, trumman är bara till för att hålla takten. Inte för att trumma så att man får ont i huvudet.
Visst, men låt förfan inte trumman överrösta hela klacken så man knappt hör vad vi sjunger.
Trumma lagomt, trumman är bara till för att hålla takten. Inte för att trumma så att man får ont i huvudet.
Klacken har varit lika tam som Timrås anfalls spel..........
Jag tror och kommer alltid tro på vinst i kväll 5-2 till oss