Paddan: Haha!
Inlägg: 1300951
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hoppas det inte blir lika tamt på isen som det är här inne nu.
Men Hockeyligan gör ju sitt bästa för att få fart här inne och i Modoboken när man låter Kuben döma matchen.
NU KÖR VI!
Men Hockeyligan gör ju sitt bästa för att få fart här inne och i Modoboken när man låter Kuben döma matchen.
NU KÖR VI!