Blizzard: Det räcker om han ligger i fosterställning i hallen.
Inlägg: 1300976
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba:
Skum känsla det där med spelare som man inte VILL ha.
Jag kände likadant med Peter Nordström, men det löste ju sig genom karma, eller nåt.
Skum känsla det där med spelare som man inte VILL ha.
Jag kände likadant med Peter Nordström, men det löste ju sig genom karma, eller nåt.