Inlägg: 1301262
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: Visst, men han lär också kosta en rejäl slant i månaden. Om föreningen har ont om pengar så byter jag gärna ut honom mot Sonnenberg.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Ridå.
Och webradiokommentatorn jublar så han håller på att riva ner mikrofonen.
Och webradiokommentatorn jublar så han håller på att riva ner mikrofonen.
läs mitt senaste inlägg igen.
Jag håller med dig, jag säger bara att vi skulle få en ännu tunnare trupp om man ska gå efter de premisserna.