Inlägg: 1301312
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Ta hit sonnenberg månsson omg så man slipper se dessa jävla glidar kärringar hynning svensson larsson axelsson hirco FY FAN !
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Grabbar, grabbar! Matchen är inte slut än! Vi kan fortfarande vända detta!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Är det någon som kan bringa klarhet i den där operationen det pratas om för Hirso?
Är han skadad eller bara överbetald?
Är han skadad eller bara överbetald?
Kul med effektivitet skit kul, den där Hirso jävla kille de är, vilken fart NOT.