Per HApps: På mitt jobb hade jag fått sparken med denna inställning som vissa spelare visar.
Inlägg: 1301435
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Manderville: Skönt för Modo att dom inte behöver ta ut sig för att försvara ledningen.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Manderville: Timrå är grymma att spela på resultaten när de ligger under..