Inlägg: 1301419
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Per HApps: hmm.. jag antar att detta inte kommer leda till 500 fler sålda stolar per match...
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Per HApps: På mitt jobb hade jag fått sparken med denna inställning som vissa spelare visar.
söder över:
Har spelarna betalt för som presteras på isen, eller tycker dom att man inte behöver bjuda till?
Hade planerat att gå på lördag, men kom just på att jag har fullt upp med att ligga på sofflocket.