okej, vi har nog ingen förstekeeper.
Inlägg: 1301505
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
pefr: vi har ingen keeper vi har inga backar vi har inga forwards vi har inget powerplay vi har inget boxplay vi har ingen lledning så vad i helv har vi
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
och där stängde man av TV'n -.-
**Jag hatar verkligen trumm takten på "vi är timrå och vi ger aldrig upp" usch och fy fan
**Tavla på 0-1 målet
**Slö sidoförflyttning på 0-2 målet
**Dålig retur på 0-3 målet
**Lyckadees inte nypa pucken vid 1-4 målet
Idag var han totalt jävla värdelös!
**Jag hatar verkligen trumm takten på "vi är timrå och vi ger aldrig upp" usch och fy fan
**Tavla på 0-1 målet
**Slö sidoförflyttning på 0-2 målet
**Dålig retur på 0-3 målet
**Lyckadees inte nypa pucken vid 1-4 målet
Idag var han totalt jävla värdelös!