önskar jag hade ett webbfilter som tog bort modo klacken
Inlägg: 1301518
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
taget från perras huvud ( mm jag tar en time-out och står tyst och låter killarna stå o mysa lite... undrar om det csi ikväll??)
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
danne80: De borde ju åtminstone kunna varna känsliga tittare innan de fokuserar på modoklacken.. man blir tvungen att ta fram skämskudden ideligen istället.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
danne80: Jag har ett alldeles utmärkt filter och det är att stänga av skiten helt. Funkar jättebra.