Simmalugnt: Det har man ju redan gjort. Man tycker att det är ok att gå in med 12 forwards på kontrakt och Sonnenberg har man inte råd med.
Inlägg: 1301550
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2:
Sportchefen har gjort ett jävla bra jobb när man värvat klart och helt plötsligt så finns det inte plats i budgeten för säsongens vinnare av den interna poängligan. Starkt jobbat PG.
Sportchefen har gjort ett jävla bra jobb när man värvat klart och helt plötsligt så finns det inte plats i budgeten för säsongens vinnare av den interna poängligan. Starkt jobbat PG.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: Otroligt vad mycket publik som är kvar fortfarande. Dom måste vara helt dumma i huvudet eller så väntar dom på bussen.