1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1301567

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Blizzard: Ja och ska man satsa på spets kan det ju vara klokt att göra klart med fjolårets klart bäste spelare...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: Ja så är det ju. Men det är ganska tydligt att vi senaste åren velat ha fläshiga lirare som är svindyra så vi har inte ens råd att signa Lindqvist, vi lixom har bra lag på papperat med 53omg av 55 måste vi spela undermannade så när vi väl är i slutspel så är vi tvärslut och går max till semi pga av spetsen men orken tar slut, denna ork försvinner också 24/7 i serien det ser man ju hur jävla tydligt som helst, näe våran ledning är dumb ass

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: Jag utgår från att man gör klart med Sonnenberg nu. Det är det enda positiva som kan komma av det här...att det går så j-a uselt så att ledningen inte längre kan gömma sig bakom sina skygglappar..

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: Nejdå, det vore fusk att satsa på något som man redan vet funkar. Dans på slak lina ska det vara.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.