Simmalugnt: ledningen vilken ledning ?? linkan johansson ha ha avakta vi få se vet ej kanske inte just nu AGERA IDIOTER eller AVGÅ för helvete
Inlägg: 1301591
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
När är den där jävla landslagsturneringen så att man får tänka på något annat? Nästa vecka?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Modano:
There is something rotten in the state of Timrå.
Det är dags att göra en Modo och rensa bort dököttet och det ska börjas uppifrån.
There is something rotten in the state of Timrå.
Det är dags att göra en Modo och rensa bort dököttet och det ska börjas uppifrån.