Jo visst fan är det så. Det som retar mig...eller retar och retar...gör mig fly förbannad snarare är att de som styr har huvudet i det blå. Åtminstone utåt, det är bara att hoppas att det är en medial front för annars är vi JÄVLIGT illa ute.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jo visst fan är det så. Det som retar mig...eller retar och retar...gör mig fly förbannad snarare är att de som styr har huvudet i det blå. Åtminstone utåt, det är bara att hoppas att det är en medial front för annars är vi JÄVLIGT illa ute.