Kerstin_k: Om du menar att Lander inte kommer undan med hedern i behåll också måste du tittat på nån annan match. På tal om Lander är det inte riktigt bra att han varit klasser bättre än Hirscho så långt denna säsong.
Samma fenomen finns på backsidan, dvs att dyra ledande spelare är det som är absolut sämst :(
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Samma fenomen finns på backsidan, dvs att dyra ledande spelare är det som är absolut sämst :(