En fråga till JIMMY HAMRIN. Du ställde en fråga till mig för ett tag sedan vad jag tyckte klubben skulle göra när det gäller spelartruppen och jag svarade glasklart. Nu till min fråga till Dig ? Vad tycker Du klubben skall göra i detta läge. 1 Avvakta och se om det blir bättre och spara pengar ? 2 Avvakta fram till jul och ta in "breddspelare" som normalt inte platsar i en 4:e line ? 3 ta hit Månsson ? 4. Inse allvaret och ta hit Sonnenberg.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
1 Avvakta och se om det blir bättre och spara pengar ?
2 Avvakta fram till jul och ta in "breddspelare" som normalt inte platsar i en 4:e line ?
3 ta hit Månsson ?
4. Inse allvaret och ta hit Sonnenberg.