1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1301728

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
lungan: Du skriver "Vi är det mest utvisade laget pga utvsinigar för att vi inte orkar åka skridskor." samtidigt som du inte tycker det behövs någon ny spelare. Har du inte tänkt på att orken tryter pga att man går kort om folk?

Jag skiter i om det är 1st Sonneberg eller 2st Hallins som ansluter till truppen bara det breddas på något sätt med spelare av ok ES klass.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
jokklas: Förutom idag, har vi större delen av matcherna haft 4 fulla femmor, även om en trupp at 15 forwards i sin trupp är förfarande 12 stycken som får spela de flesta matcher.

Jag står fast vid att vi spelar en hockey där Timrå som lag gör sig trötta istället för att göra motståndarna trötta.

Klart att truppen är tunn, men vi har haft istort sett alla friska, så jag köper till argument till viss del och håller med klart att Timrå behöver fler spelare men det krävs även ändringar i hur Timrå idag spelar.

Timrå har tagit en, jag säger en 3 poängare på hemmaplan i år.

Är det tacken till publiken som kommer och ser på matcherna och försöker bidra till ett plus resultat. Publiken gör sitt men laget gör det inte.

Timrå har nu förlorat 5 raka hemma matcher,

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.