Timrå Icon: Vill göra ett tillägg på mit förra inlägg, I och med att vi hela tiden tar pucken från egen Zon och precis när vi kommer över röd slänger ner pucken i kortsarjen i anfallszon, spelar vi ett spel, som lyckas med en enda sak att trötta ut oss själva vi åker och jagar puck alldelles för mycket och när vi väl får lägena så orkar vi inte.
Även Timrås burskydd som de senaste två matcherna äntligen börjar försvinna, kan jag garantera har berott på att man blivit för trött pga dumo and chase hockey.
Lira pucken inom laget och skapa anfalls hockey tillsammans, så kommer Timrå börja vinna igen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Även Timrås burskydd som de senaste två matcherna äntligen börjar försvinna, kan jag garantera har berott på att man blivit för trött pga dumo and chase hockey.
Lira pucken inom laget och skapa anfalls hockey tillsammans, så kommer Timrå börja vinna igen.