Jag vill tillägna denna match vår ledstjärna och vän, Kim Hirschovits. Han symboliserar liksom hela grejen just nu...
För drygt 300.000 kr/mån så kan man få så mycket bättre. T ex en Sonnenberg och ytterligare en forward som bidrar mer än nummer 44.
Linkan, visa nu stake genom att omgående bryta kontraktet med denna nonchalanta och viljelösa herre, tack! Pikkarainen var en helt annan spelare ikväll utan denna snigel bredvid sig. Det är dock fortfarande slöseri med kvalitet att spela Pärssinen bredvid honom.
Tänkte även passa på att citera den annars så lugna och svala Bloggrin: "Hirschovits måste vara dum i huvudet!".
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För drygt 300.000 kr/mån så kan man få så mycket bättre. T ex en Sonnenberg och ytterligare en forward som bidrar mer än nummer 44.
Linkan, visa nu stake genom att omgående bryta kontraktet med denna nonchalanta och viljelösa herre, tack! Pikkarainen var en helt annan spelare ikväll utan denna snigel bredvid sig. Det är dock fortfarande slöseri med kvalitet att spela Pärssinen bredvid honom.
Tänkte även passa på att citera den annars så lugna och svala Bloggrin: "Hirschovits måste vara dum i huvudet!".
www.youtube.com/watch?v=-UMGpkr1SUQ
Redigerad kommentar