Timrå Icon: Lite synd att inte Alex Larsson får en riktig chans,, måste vara dyngsvårt att spela så sporadiskt som han får göra.
Sen kanske inte Hischo o Co skall börja varje PÄPÄ. Skulle vara kul o se Hallin, Axie o Timo tex. och med två slagskotts kunniga backar. Har vi gjort något mål i år från Blålinjen med ett Slagskott?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sen kanske inte Hischo o Co skall börja varje PÄPÄ.
Skulle vara kul o se Hallin, Axie o Timo tex. och med två slagskotts kunniga backar.
Har vi gjort något mål i år från Blålinjen med ett Slagskott?