Kan det vara så att Jimmy H och några i Timrå handlar på COOP?
Inlägg: 1301887
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så känns det som att uppehållet är välbehövligt! Sår ska slickas, sega ben ska bli piggare(jag hoppas att Hirso kan åka snabbare...), PP ska tränas, BP ska tränas, 1 forward till ska in(kom igen, signa Sonnie nu!!)
Att sparka folk till höger och vänster hjälper föga nu. Lätt att falla in i sådant snack när det går tungt, men starkare än så får man f-n vara som supporter.
Vågar knappast tro på trendbrott mot AIK imorgon, men hoppas...
Kämpa Timrå, alltid kämpa!!
Att sparka folk till höger och vänster hjälper föga nu. Lätt att falla in i sådant snack när det går tungt, men starkare än så får man f-n vara som supporter.
Vågar knappast tro på trendbrott mot AIK imorgon, men hoppas...
Kämpa Timrå, alltid kämpa!!