1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1301987

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Hahl Bundy: Vi provar ett nytt grepp på lördag; alla i hela hallen har AIK-tröjor och så sjunger vi Hata Göteborg eller något annat neandertalskt så Timrå tror det är bortamatch. I och för sig förlorade vi borta mot Skellefeteå men vi spelade bättre då. Fast den stora skillnaden igår var målvakterna

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Timrå Icon: Skitbra idé, jag gillar det där med "neandertalskt" ha ha ha.
Tyvärr så har vi två lika bra som dåliga "målisar", och det håller inte i längden.

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Timrå Icon: Där håller jag med dig ang. målvakterna. Det var den "stora" skillnaden.

Jag ska inte gå så ni får spöka ut er hur ni vill. Jag har fått nog för tillfället.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.