Inlägg: 1301994
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
tik02: Ja Tarvainen har lite att jobba med. Dessutom är det som den gode Hahl Bundy sa; vi kan spöka ut oss som vi vill. Det är ju allhelgona :-)
Tyvärr så har vi två lika bra som dåliga "målisar", och det håller inte i längden.