250kg kärlek: Enormt positivt att någon med makten att nå ut, äntligen börjar att ställa krav. Om det så gäller internt och Perra eller om det är externt och Jimmy det skiter jag i. Jag är bara glad att någon som når ut genom de rätta kanalerna ÄNTLIGEN börjar ställa krav på det här laget.
All cred till Jimmy som vågar sticka ut offentligt med den här sortens skriverier.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
All cred till Jimmy som vågar sticka ut offentligt med den här sortens skriverier.