1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1302173

Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Bara en sån sak bör väl till och med få TJ att börja agera på allvar. Detta låter kanske "hål-i-huve" men jag tycker man ska skita i uppsatt budget och rädda det som räddas kan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Det som gör mig orolig är att dörren för en extra back känns vidöppen när man lyssnar till det Linkan och TJ säger. "orolig" är fel ord, "livrädd" är närmare sanningen. Vi har ES sämsta boxplay men det är i min mening inte backarnas fel. Vi behöver någon som har vett att rusa på back och täcka skott, det är svårare att hitta en forward som kan det, än att hitta en back som kan rensa framför mål och räkna in.

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Man torskar väl elitlicensen om man går back 2 år i rad?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.